logo
Prekių pristatymas į visus Lietuvos miestus Lietuvos paštu yra NEMOKAMAS
banner
Apie      Taisyklės ir sąlygos       Kontaktai     Parduotuvė
info@n-a.lt +370 648 94299

Taisyklės ir sąlygos

N-A capsule collection  Taisyklės ir sąlygos
  1. BENDRA INFORMACIJA
    • Naudojimo sąlygos nustato teisinius santykius tarp Natalijos Stunžėnienės (Individualios veiklos pažymos Nr. 681936) (Pardavėjo), ir asmens (Kliento), įsigijusio N-A prekės ženklų prekių ir priedų https://www.n-a.lt/ internetinėje parduotuvėje (el. parduotuvė) sudarant pirkimo-pardavimo sandorį.
    • Be šių sąlygų, iš el. parduotuvės pirkimo-pardavimo sandorių kylančius teisinius santykius reguliuoja Lietuvos Respublikos įstatymai.
    • Pardavėjas gali keisti el. parduotuvės veikimo sąlygas bei prekių ir paslaugų kainas. Pirkimo sandoriams galioja pirkimo sandorio patvirtinimo metu nurodytos sąlygos ir kainos.
  2. KAINA
    • Prekių kainos nurodomos prie kiekvienos prekės.
  3. SANDORIO SUDARYMAS
    • Pasirinkus prekę, jos spalvą ir dydį, ji įdedama į pirkinių krepšelį paspaudžiant mygtuką „Į krepšelį“.
    • Pirkinių krepšelyje galima keisti prekių kiekį ar šalinti prekes iš jo iki sandorio užbaigimo.
    • Sandoriui užbaigti būtina įvesti duomenis, pasirinkti mokėjimo būdą ir paspausti „Apmokėti“ mygtuką. Atlikus šiuos veiksmus, sandoris laikomas užbaigtu.
    • Pardavėjas patvirtina sandorį Klientui el. laišku, prie kurio pridedama išankstinio apmokėjimo sąskaita.
    • Jei Kliento užsakytos prekės nėra, Pardavėjas atšaukia užsakymą. Gali būti atšauktas visas ar dalis užsakymo. Klientas nedelsiant informuojamas apie užsakymo atšaukimą. Jei atšaukiama dalis užsakymo, Pardavėjas gali paklausti Kliento, kaip elgtis su likusiu užsakymu – jį vykdyti ar atšaukti.
  4. APMOKĖJIMAS
    • Už el. parduotuvėje sandorio metu pateiktą užsakymą Klientas iš anksto sumoka visą sumą.
    • Už užsakymą Klientas apmoka Pardavėjui pagal pateiktą išankstinio apmokėjimo sąskaitą, atlikdamas pavedimą į Pardavėjo sąskaitą banke.
    • Mokėjimas vykdomas už el. parduotuvės ribų, per interneto banką. Pardavėjas negauna konfidencialios Kliento internetinės bankininkystės informacijos.
    • Apmokėjus užsakymą, Klientui el. paštu išsiunčiamas patvirtinimas, prie laiško pridedama sąskaita faktūra.
  5. PREKIŲ PRISTATYMAS
    • Prekės Klientui siunčiamos registruota pašto siunta per Lietuvos pašto skyrius arba per siuntų terminalus.
    • Prekių pristatymo išlaidas Lietuvoje (išskyrus Neringos miestą) apmoka Pardavėjas. Prekių pristatymas į kitas šalis derinamas individualiai el. paštu.
    • Pardavėjas išsiunčia prekes Klientui vėliausiai per 7 dienas nuo prekių apmokėjimo. Apytikslė siuntimo trukmė Lietuvoje 1-3 darbo dienos. Siuntimo trukmė į kitas šalis nustatoma individualiai.
  6. SANDORIO ATŠAUKIMO, PREKIŲ GRĄŽINIMO IR KEITIMO TEISĖS
    • Klientas turi teisę atšaukti sandorį praėjus ne daugiau kaip 14 kalendorinių dienų nuo prekių gavimo dienos. Sandoriui atšaukti Klientas Pardavėjui pateikia pareiškimą apie sandorio atšaukimą. Pareiškimas pateikiamas paštu originalas arba el. paštu, pasirašytas el. parašu.
    • Pardavėjas išsiunčia Klientui žinutę el. paštu, kurioje patvirtina, kad gavo užsakymo atšaukimo pareiškimą.
    • Klientas privalo grąžinti prekes per 14 kalendorinių dienų. Prekių grąžinimo laikas skaičiuojamas nuo tos dienos, kai Klientas gavo prekes.
    • Kai sandoris atšaukiamas, Pardavėjas grąžina Kliento sumokėtus pinigus, pervesdamas grąžintiną sumą į Kliento banko sąskaitą, nurodytą sandorio atšaukimo pareiškime, vėliausiai per 14 dienų nuo sandorio atšaukimo prašymo gavimo dienos. Pardavėjas turi teisę atidėti pinigų grąžinimą tol, kol Klientas negrąžino prekių ar nepateikė įrodymo, kad išsiuntė prekes. Visas su prekių grąžinimu susijusias išlaidas padengia Klientas.
    • Jei Klientas pageidauja pakeisti ar pataisyti prekę, Klientas privalo atsiųsti Pardavėjui el. paštu skenuotą pasirašytą originalą arba pasirašytą el. parašu prašymą dėl prekių grąžinimo. Visas su prekių keitimu susijusias išlaidas padengia Klientas, išskyrus atvejus, kai Kliento gauta prekė neatitiko užsakytos prekės.
    • Pakeisti galima tik visiškai nenaudotą prekę su visomis jos etiketėmis ir dokumentais, įskaitant Klientui išrašytą sąskaitą faktūrą.
    • Jei Pardavėjui grąžintos prekės neįmanoma pakeisti kita, nes nėra Kliento pageidaujamo jos dydžio, Pardavėjas praneša apie tai Klientui.
  7. ASMENS DUOMENŲ TVARKYMAS
    • Duomenys apie užsakymą pateikusį asmenį ir užsakymą saugomi el. parduotuvės užsakymų pateikimo aplinkoje ir yra laikomi slapta informacija. Pardavėjas neatskleidžia jam patikėtos informacijos kitoms šalims.
    • Kliento asmens duomenys, pateikti Pardavėjui pildant užsakymą, yra saugomi ir tvarkomi pagal Asmens duomenų tvarkymo įstatymo reikalavimus. Asmens duomenys renkami ir tvarkomi tokiais tikslais: atlikti pirkimų analizę ir sudaryti atskaitas, teikti pasiūlymus Klientui bei atlikti Klientų pasitenkinimo apklausas.